Współpraca reklamowa

Cześć! Mam na imię Oscar i jestem ekspertem od video marketingu oraz komunikacji audiowizualnej.

Strona, na której teraz się znajdujesz, spaja wszystkie moje działania w sieci – choć głównie działam na Instagramie i YouTube. Możesz poznać mnie po tym, że prowadzę kilka projektów jednocześnie. W filmach i innych publikowanych materiałach poruszam tematy związane z produkcją treści audiowizualnych, produktywności czy prowadzenia małej firmy.

napisz do mnie
Picture of Oscar Rak

zaufali mi

Moje projekty

Jako wszechstronny twórca internetowy prowadzę w sieci kilka projektów. Moim oczkiem w głowie jest marka własna Oscar Rak, na którą składa się: blog, kanał na YouTubie, newsletter oraz media społecznościowe. W ramach moje działalności skupiam się głównie na 3 obszarach:

📽️ Nauce innych tworzenia treści audiowizualnych
🎓 Zagadnieniom prowadzenia firmy
💊 Optymalizacji i produktywności życia

Projektem uzupełniającym całą moją działalność jest Filmowiec Pro, która skupiona jest na profesjonalnych i aspirujących filmowcach. W jego ramach co tydzień nagrywamy razem z Kubą Urbanem podcast, piszemy newsletter i dbamy o społeczność, którą zgromadziliśmy wokół tego kursu.

Partnerskie Podejście

W podejmowanych współpracach z markami kieruję się jedną zasadą – nie promuję produktów, których nie używam na co dzień lub nie miałem okazji przetestować. Swojej społeczności polecam tylko sprawdzone usługi czy sprzęty, które poleciłbym też znajomym. Transparentność jest dla mnie bardzo ważna, dlatego też zawsze stawiam na wysoką jakość oraz szczere opinie dotyczące promowanych rzeczy. Jeśli chodzi  o planowanie wspólnych działań, to wybieram partnerskie podejście – takie, w którym zyskuje zarówno marka, jak i odbiorcy.

Jeżeli jesteś przedstawicielem marki, która jest pewna swojego produktu lub usługi i chce dotrzeć do szerszego grona słuchaczy, a także otrzymać świetne jakościowo materiały video i foto, to zapraszam do kontaktu. Zróbmy razem coś fajnego!

Napisz do mnie

oscar rak w liczbach

Youtube logo

youtube

  • fiber_manual_record
    Subskrybenci: 10 486
  • fiber_manual_record
    Wyświetlenia wszystkich filmów: ponad 1,2 mln (tyle, ile Google omyłkowo przelało na rachunek pewnego mężczyzny/tyle, ile osób może mieszkać w Krakowie w 2022 roku) 
  • fiber_manual_record
    Watchtime: 80,5 tyś. godzin (niewiele więcej osób zamieszkuje Nowy Sącz)
  • fiber_manual_record
    Zasięg filmów: 14,5 mln (czyli tyle, ile dyń zostało zmarnowanych po Halloween w 2021 roku w Wielkiej Brytanii)
Instagram logo

instagram

  • fiber_manual_record
    Obserwujący: 1000+ 
Newsletter icon

newsletter

  • fiber_manual_record
    Liczba subskrybentów: nieco ponad 2153 
Website icon

Strona www 

  • fiber_manual_record
    Czytelnicy od początku istnienia strony: ponad 300 tyś/ (nieco mniej osób mieszka w Białymstoku)
  • fiber_manual_record
    Odsłony: ponad 600 tyś. (czyli 1,5 długości oddalenia Księżyca od Ziemi) 
Monthly goal icon

Miesięczne

  • fiber_manual_record
    YouTube wyświetlenia: 15,0 tyś.
  • fiber_manual_record
    YouTube miesięczny zasięg: 132,6 tys (czyli tyle, ile Hubert Hurkacz zarobił za mecz w ATP Metz / tyle lat temu żył nieznany dotychczas gatunek człowieka odkryty w Izraelu)
  • fiber_manual_record
    Instagram miesięczny zasięg:
    7-9 tyś. użytkowników.
  • fiber_manual_record
    Strona www: 4-5 tyś. UU

Strategia evergreen

Powyżej przedstawiłem dane liczbowe dot. moich zasięgów w mediach społecznościowych. Jednak nie są one dla mnie priorytetowe. Moje działania charakteryzują się wydłużonym okresem zwrotu, ponieważ stawiam na treści, które są aktualne przez wiele lat. To daję Ci pewność, że przez cały ten czas Twoja firma będzie korzystała z dobrze przygotowanych treści reklamowych.

We współpracach skupiam się przede wszystkim na działaniach organicznych i długofalowych, które charakteryzuje tworzenie wysokiej jakości treści. Wierzę, że w obecnym świecie zasięg jest sprawą drugorzędną, ponieważ zawsze możemy wykorzystać kampanie płatne, aby dopalić reklamę. Nie wszystko jednak da się kupić – a już na pewno nie dobrej jakości treści i rzetelnych relacji. Ufam, że transparentność i szczerość działań mogą dać naprawdę fajne efekty.

Statistics

Przykładowe działania reklamowe

Zebrałem przykładowe działania reklamowe, jakie mogę przeprowadzić dla Ciebie. Pomogą Ci one w decyzji, jaką formę współpracy chcesz ze mną podjąć. Oczywiście są to tylko propozycje, które dowolnie możemy modyfikować i łączyć.

Dedykowany materiał

Od ponad 10 lat aktywnie tworzę treści do Internetu. Tylko na moim YouTubie dotarłem do ponad 1 000 000 osób. Mogę dla Ciebie stworzyć merytoryczne materiały, gdzie osadzę Twój produkt lub usługę.

Korzyść dla Ciebie:

✅ Treściwy materiał, który przedstawi Twój produkt lub usługę.

Wystąpienie na wydarzeniu

Regularnie występuję w roli prelegenta czy szkoleniowca. Jeśli organizujesz wydarzenie i potrzebujesz mówcy, który przeprowadzi ciekawą prelekcję lub je poprowadzi, to dobrze trafiłeś.

Korzyść dla Ciebie:

✅ Doświadczony mówca, który przedstawi Twój produkt/usługę.

mecenas/Partner kanału

Większość moich działań ma charakter edukacyjny. Co nie przekłada się na spektakularne wyniki finansowe. Zostając partnerem kanału możesz wesprzeć moja twórczość i edukować razem ze mną Twoich przyszłych klientów. Bardzo doceniam długotrwałe współprace oparte na zaufaniu i wzajemnym szacunku.

Korzyść dla Ciebie:

✅ Pozyskanie miejsca reklamowego wspierając właściwego twórcę.

Branded Content

Chcąc prowadzić content marketing własnej marki, ale nie posiadasz osoby, która pociągnie temat. Świetnym rozwiązaniem jest współpraca z twórcą, który ma już doświadczenie i rozpoznawalność. Jeśli jesteś pewny swoich produktów i sam chętnie z nich skorzystam, to mamy możliwość stworzenia świetnych materiałów na Twoje social media.

Korzyść dla Ciebie:

✅ Wykorzystanie wiedzy i wizerunku marki Oscar Rak do promocji.

przykładowe działania

1_Wystąpienie na evencie

opis:
Naszym zadaniem było przygotowanie prelekcji poświęconej budowie studia video. Razem z współtwórcą projektu Filmowiec Pro Kubą Urbanem przeprowadziliśmy 45 min wystąpienie o produktach marki Godox i ich wykorzystaniu w naszym studiu filmowym.

Efekt:
➡️ Pełna sala uczestników i wzrost zaufania do marki
Prelekcje na targach branżowych są jednym z sposobów przekonania potencjalnych klientów do zakupu sprzętu. Na postawie zaangażowania oraz naszej listy uczestników mogliśmy pokazać sprzęt partnera w użyciu, co jest bardzo ważne na takich wydarzeniach.

2_Materiał dla Edifier

opis:
Cel działania był bardzo prosty. Zaprezentowanie produktu marki Edifier, jako tańszego odpowiednika monitorów studyjnych do pracy z dźwiękiem. Bez nachalnej reklamy i merytorycznie sprawdzając sprzęt producenta.

Efekt:
➡️ Pierwsze miejsce na YT pod słowem kluczowym
Po realizacji materiału zgodnie z oczekiwaniami udało się uzyskać pierwsze miejsce w wyszukiwarce YouTube pod frazami związanymi z producentem oraz segmentem produktu.

3_Materiał dla artlist

opis:
Celem współpracy było stworzenie filmu poradnikowego, który przedstawi nowym twórcom zalety korzystania z bibliotek muzyki oraz zachęcenie do skorzystania z oferty Artlist, jako najlepszej alternatywy dla większych konkurentów.

Efekt:
➡️ Ponad 83 tyś. wyświetleń
Bezpośredni efekt współpracy przełożył się na kilkaset opłaconych subskrybcji, które wygenerowały kilkanaście tysięcy dolarów przychodu. Film w dalszym ciągu realizuje swój cel, mimo publikacji 2 lata temu. Jest to zasługa dobrego planowania i szczegółowej optymalizacji.

WARUNKI WSPÓŁPRACY REKLAMOWEJ

Dbam o swój mały kawałek internetu, dlatego też we współpracy ze mną obowiązują dwie zasady. Pierwsza dotyczy kryptoreklamy – uważam, że nie ma nic złego w dobrej reklamie, ale nie wchodzę w tego typu układy. Nie interesuje mnie także współpraca barterowa ani publikacja przygotowanych przez agencję treści. Poza tymi dwoma wyjątkami jestem otwarty na wszelkie inne formy współpracy, które uzgodnimy indywidualnie, biorąc pod uwagę specyfikę danego produktu czy danej usługi. Jak już pewnie wiesz, z natury jestem szczerym gościem – wszystkie treści publikowane na blogu są osobiście przeze mnie przygotowane i nie podlegają żadnej cenzurze. Szanuję moich czytelników, dlatego zawsze piszę prawdę i wyrażam opinie w sposób nieskrępowany – nie spotkasz się tutaj z rozczarowaniem.

Jeśli wiesz, że chciałbyś ze mną współpracować, ale jeszcze nie do końca w jakiej formie, mogę zaproponować Ci:

przygotowanie profesjonalnych treści (których będziesz mógł użyć na swoim profilu albo kanale),

testy produktów/usług (stworzę szczerą recenzję i zaprezentuję produkt),

wystąpienie na wydarzeniu (poprowadzę prelekcję na temat, który wspólnie ustalimy),

udział w Twoim live’ie lub webinarze (jako ekspert od video marketingu i komunikacji wizualnej),

ambasadorstwo (szeroki wachlarz działań dostosowanych pod produkt lub usługę – tutaj skupiam się na dopasowaniu do klienta i udostępnieniu wizerunku),

wpisy sponsorowane (przygotowane w sposób ciekawy, wielowymiarowo omawiające produkt lub usługę),

zamieszczenie banerów reklamowych (na blogu czy podczas prowadzonych warsztatów),

udział w konkursie fotograficznym/filmowym (zostanę jednym z jurorów, którzy będą oceniali zgłoszone prace),

programy partnerskie,

indywidualnie przygotowaną i poprowadzoną przeze mnie na blogu długoterminową kampanię,

relacje z wyjazdów i wydarzeń.

Masz też kilka powierzchni do wyboru: Facebook, Instagram, YouTube, blog oraz podcast.
Złapmy się na mailu i porozmawiajmy o tym, co możemy razem zrobić!

Napisz do mnie