Jesteśmy kolektywem twórców internetowych specjalizujących się w produkcji filmowej i internetowej. Uwierz, że w Internecie czujemy się jak ryby w wodzie. Na co dzień tworzymy filmy reklamowe i promocyjne, których produkcją zajmujemy się od A do Z.
Działamy głównie w tych obszarach: Śląsk, Tychy, Pszczyna, Żory, Rybnik, Czechowice-Dziedzice, Bielsko-Biała (promień 50 km od naszej siedziby na Śląsku w Pszczynie).
Jednak można nas spotkać również poza granicami kraju, w zeszłym roku odwiedziliśmy między innymi: Hiszpanię, Austrię, Stany Zjednoczone, Niemcy i Czechy – żadna odległość nie jest dla nas straszna.
Działamy również w Krakowskiej Szkole Filmowej im. Wojciecha Jerzego Hasa, gdzie prowadzimy zajęcia z video marketingu.
najbardziej doświadczonych ekip filmowych realizujących projekty e-learningowe w Polsce. Naszych mentorów przeprowadzamy przez nasz autorski proces produkcji kursu online. Od momentu koncepcji, aż po dystrybucję treści.
Na naszym koncie są produkcje największych kursów online, które napewno kojarzysz. Potrzebujesz wsparcia w produkcji swojego kursu online napisz do mnie na oscar@klikfilm.pl
Jeśli jesteś na tak i chcesz zrobić razem coś fajnego, napisz na mail kontakt@oscarrak.pl – wspólnie określimy Twoje potrzeby i na ich podstawie przygotujemy konspekt produkcji oraz wycenę. Kolejny krok to realizacja Twojego wymarzonego materiału.
Jesteś wstępnie zainteresowany oddaniem produkcji filmów reklamowych i promocyjnych zewnętrznej firmie, ale nie bardzo wiesz, jak wygląda cały proces? Pozwól, że rozłożę go na czynniki pierwsze.
Jeśli chodzi o samą produkcję filmów reklamowych, promocyjnych i innych formatów, to wygląda ona bardzo podobnie. Nasza praca rozpoczyna się już od pierwszego kontaktu z klientem, do którego podchodzimy z partnerskim nastawieniem – czyli najpierw analizujemy jego potrzeby na podstawie briefu.
Gdy już zapoznamy się z celami, zasobami i budżetem, przygotowujemy konspekt realizacji filmu reklamowego lub promocyjnego. Konspekt ten następnie przesyłamy do klienta wraz z proponowanym harmonogramem działań oraz wyceną
Po zaakceptowaniu tych dokumentów przechodzimy do procesu właściwego składającego się z 3 etapów opisanych poniżej.
Co dzieje się na tym etapie? To pierwszy i jednocześnie najważniejszy krok w całym procesie tworzenia filmu. Poprzedza on etap właściwej produkcji filmu, na który składają się dni zdjęciowe.
Podczas preprodukcji filmu zajmujemy się:
Podczas tego etapu powstaje cały surowy materiał, który następnie przekształcamy w film reklamowy czy promocyjny.
Okres zdjęciowy składa się z następujących zadań:
To ostatni etap realizacji filmów reklamowych i promocyjnych. W zależności od stopnia skomplikowania produkcji trwa on od kilku dni do kilku tygodni.
W tej części prac skupiamy się głównie na:
Ile kosztuje produkcja filmów reklamowych i promocyjnych?
Teraz padnie ulubiona odpowiedź w świecie biznesu – to zależy. Cena produkcji filmów reklamowych, promocyjnych czy nawet zwykłych materiałów video do użytku w social mediach jest uzależniona od wielu czynników. Nie ma jednej dobrej odpowiedzi na to pytanie ani stałej kwoty. Produkcje, które realizujemy, oscylują od 1000 zł do 50 000 zł. W dużym skrócie – cena, którą możemy zaoferować, zależy od jakości, której potrzebujesz.
Jakie informacje są wymagane do wyceny produkcji filmu?
Wycena produkcji filmu nie jest prostą sprawą – abyśmy mogli zrobić to w odpowiedni sposób, potrzebujemy dobrze wypełnionego briefu, w którym zawarte są poniższe informacje:
cel produkcji,
grupa docelowa przygotowywanego filmu,
informacje o kliencie,
lokalizacja klienta,
oczekiwana jakość materiału,
format realizowanego materiału,
kanały dystrybucji materiału i pola eksploatacji,
sprzęt potrzebny do realizacji materiału.
To tylko kilka elementów składowych, ale mają kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o wycenę filmu reklamowego. Dlatego tak istotne jest odpowiednie przygotowanie briefu – najważniejsze jest dla nas przede wszystkim dopasowanie oferty do oczekiwań każdego klienta.
CEL:
Zadaniem filmów reklamowych i promocyjnych jest komunikacja cech marki, produktów czy usługi. Ich głównym celem jest zachęcenie do podjęcia akcji związanej z daną marką – najczęściej jest to zakup produktu lub usług.
Oba formaty są bardzo pojemne, co oznacza, że można je wykorzystywać zarówno online, jak i offline (przykładowo na nośnikach w przestrzeni miejskiej).
DLA KOGO:
Filmy reklamowe i promocyjne są przez nas polecane markom, które posiadają już kampanie marketingowe – dzięki czemu będą mogły wykorzystać przygotowane przez nas materiały jako główny element akcji promocyjnej.
Gdzie można ich użyć:
W social mediach, na stronie firmy, w TV ogólnokrajowej, w TV w lokalach, w autobusach/kolei, na YouTube’ie, w sklepie internetowym, w prezentacji firmowej, na eventach
CEL:
Błędem jest przekonanie „nieważne jak mówią, ważne, by mówili” – każda firma, która chce konkurować na dzisiejszym rynku, musi dbać o swój wizerunek i przejrzystość działań.
Filmy wizerunkowe są świetnym elementem wspierającym działania public relations, ponieważ w bezpośredni sposób przedstawiają wartości komunikowane przez markę. Celem tej kreacji jest budowa świadomości marki poprzez video (co jest znacznie łatwiejsze niż słowem pisanym czy obrazami statycznymi).
DLA KOGO:
Ten rodzaj produkcji filmowej szczególnie polecamy firmom, które chcą przekonać do siebie klientów, pracowników czy też inwestorów.
Gdzie można ich użyć:
Podczas onboardingu nowych pracowników, w social mediach, podczas przetargów, na stronie firmy, na eventach.
CEL:
To jeden z najpopularniejszych formatów filmowych, które realizujemy. I nie ma w tym nic dziwnego – YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie, która zebrała w Polsce ponad 22 miliony użytkowników.
My również wierzymy w potęgę content marketingu i to, że obecność na YouTube po prostu się opłaca – dlatego prowadzimy tam aż 3 własne kanały. Wspieramy w działaniach także twórców, którzy posiadają ponad 100 tysięcy subskrypcji.
Realizacja vlogów, show, filmów poradnikowych, pranków i innych formatów Internetowych jest więc dla nas czystą przyjemnością.
CEL:
To charakterystyczny format reklamowy, którego czas emisji mieści się w przedziale 15-60 sekund. W Internecie problem z utrzymaniem uwagi odbiorcy jest większy, więc czas ten ulega znacznemu skróceniu – warto mieć to na uwadze.
Dobrze zrealizowany spot reklamowy z kluczowym przekazem osadzonym w odpowiedni sposób potrafi sprzedać praktycznie wszystko.
Ze względu na zwięzły i sprzedażowy charakter tego formatu, dużą wagę przykłada się tutaj do prac koncepcyjnych. Właśnie dlatego produkcję spotów reklamowych rozpoczynamy od poznania oczekiwań klienta, analizy grupy docelowej, a dopiero później przechodzimy do tworzenia koncepcji i realizacji. Dorastaliśmy razem z Internetem, więc produkcja spotów reklamowych do sieci to nasz chleb powszedni.
Gdzie można ich użyć:
W social mediach, na stronie firmy, w TV ogólnokrajowej, w TV w lokalach, na targach, w autobusach/kolei, na YouTube’ie, na eventach.
CEL:
Produkcja filmów instruktażowych to podstawa marketingu treści – każda firma, której misją lub pobocznym celem jest edukacja klienta, powinna zainteresować się tym formatem video. Filmy poradnikowe to także świetne narzędzie pozwalające wdrażać klientów czy pracowników i oszczędzające cenny czas.
Gdzie można ich użyć:
Na stronie firmy, podczas szkoleń pracowników, na targach, podczas prezentacji firmowej.
CEL:
Do udokumentowania imprez, eventów, akcji promocyjnych albo targów nie nadaje się nic lepiej niż video, które pomoże uchwycić panujący na nich klimat. Video relacja to nie tylko relacja, ale także świetne narzędzie sprzedażowe, które będzie idealną pomocą w pozyskaniu nowych klientów na kolejne edycje wydarzeń.
Gdzie można ich użyć:
W social mediach, na stronie firmy, podczas procesu rekrutacyjnego, w sklepie internetowym.
CEL:
Obecnie jednym z popularniejszych formatów jest film z drona – każdy lubi oglądać świat z góry, który z każdą sekundą staje się coraz mniejszy. Nasze produkcje realizujemy najnowszym sprzętem DJI, który jest obsługiwany przez doświadczonego operatora posiadającego świadectwo UAVO (to oficjalna licencja na latanie dronem).
Gdzie można ich użyć:
W social mediach, na stronie firmy, na targach, na eventach, podczas prezentacji firmowej.
Napisz na mail kontakt@oscarrak.pl – wspólnie określimy Twoje potrzeby, a następnie przygotuję skrojony pod Ciebie konspekt produkcji i wycenę. W następnym kroku przystąpimy do realizacji Twojego wymarzonego materiału. Wszystko na partnerskich zasadach.