RP 003: Jak napisać brief? Krok po kroku

[spreaker type=player resource=”episode_id=12772108″ width=”100%” height=”200px” theme=”light” playlist=”false” playlist-continuous=”false” autoplay=”false” live-autoplay=”false” chapters-image=”true” ]

 

Brief jest podstawą, na której powinno być oparte każde zlecenie w branży marketingowej. Jak jednak zabrać się za jego przygotowanie, by był jasny, klarowny i zawierał wszystkie niezbędne informacje? Dziś dam Ci sprawdzone porady jak przygotować dobry brief i krok po kroku przeprowadzę Cię przez proces jego tworzenia.  

Właściwie przygotowany brief jest szalenie istotny i jest niejako pomostem informacyjnym, dotyczącym konkretnego projektu, który budują między sobą zleceniodawca i zleceniobiorca. Pozwala on na uniknięcie niedomówień i znaczną oszczędność czasu. Stworzenie odpowiedniego briefu nie jest takie trudne, oczywiście pod warunkiem, że oprzesz go o określone filary i po kolei wypunktujesz swoje oczekiwania co do finalnej formy projektu, którego wykonanie zlecasz. Poznaj już dziś sekrety tworzenia tego jakże ważnego dokumentu, dowiedz się od czego właściwie zacząć i jakie elementy powinieneś w nim zawrzeć!

Subskrybuj podcast

iTunes | Android | RSS

W tym odcinku usłyszysz o tym:

  • Czym właściwie jest brief i jakie ma znaczenie w procesie realizacji zleceń w branży marketingowej
  • Od czego zacząć proces tworzenia briefu
  • Jakie elementy powinien zawierać dobrze opracowany brief
  • Jakie korzyści płyną ze stworzenia właściwie opracowanego briefu

Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie

Skąd pobrać podcast?

Podcast jest dostępny jest w kilku miejscach:

Słuchasz z przyjemnością? Oceń Raczy Podcast!

Jeśli podoba Ci się ten podcast, to będę Ci bardzo wdzięczny, gdy zostawisz swoją ocenę wraz z krótką recenzję w iTunes. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za Twoje wsparcie i życzę Ci świetnego dnia! ?

Przeczytaj wpis w formie tekstowej

Jak napisać dobry brief? Krok po kroku

More Stories
Jak zacząć blogowanie?