Blogowanie zawsze zaczyna się od pasji, jednak dla niektórych z czasem staje się pełnoprawnym zawodem. Jeśli myślisz, aby zarabianiu na swoim blogu, powinieneś dokształcać się z kilku różnych dziedzin, które są nieodłącznym elementem pracy blogera. Właśnie dlatego, przygotowałem dla Ciebie zestawienie książek, które pomoże Ci poszerzyć Twoje horyzonty. Poniższe propozycje to książki które powinien przeczytać nie tylko każdy bloger, ale każdy człowiek. 

1. Finansowy ninja – Michał Szafrański

Tytułowy finansowy ninja, to osoba świadoma finansowa, która nie tylko mądrze zarządza finansami, ale również dąży do powiększenia puli dochodów i oszczędności. Jak stać się ninją? Na początek musisz przeczytać książkę Szafrańskiego, a później wszystkie rady wcielać w życie. Choć sam autor nie jest z wykształcenia finansistą, to zna się na tym temacie, jak mało kto! Na co dzień prowadzi jednego z najpopularniejszych i najczęściej nagradzanych blogów – JakOszczędzaćPieniądze.

Tę książkę najtaniej kupisz na stronie Michała poniżej 🙂

Kup książkę

 

2. Maksimum Osiągnięć – Brian Tracy

Brian Tracy jest jednym z największych światowych autorytetów z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Autor porusza w książce tematykę konsekwencji w osiąganiu celów, na co z kolei składa się kilka elementów. Ponadto Maksimum Osiągnięć uczy, że nasze szczęście nie zależy od losu, czy zwykłego przypadku, a od nas samych, jeśli odpowiednio ciężko na nie pracujemy. Jeśli sięgniesz po tę pozycję, jestem pewien że zechcesz poznać też inne książki Briana Tracy’ego.

 

Kup książkę

 

3. #ZapytajGarego – Gary Vaynerchuk

Gary, to amerykański przedsiębiorca, youtuber, autor bestsellerów oraz współzałożyciel VaynerMedia – agencji cyfrowego marketingu (która w 2016 roku zatrudniała ponad 600 pracowników i osiągnęła przychody 100 mln USD). Z książki #ZapytajGarego nauczysz się wiele o social mediach, marketingu, czy prowadzenia firmy. Całość czyta się bardzo dobrze, nie tylko ze względu na styl pisania, ale także przyjazną formę Q&A.

Kup książkę

 

4. TED. Jak wygłosić mowę życia – Jeremey Donovan

TED to organizacja non-profit, która zajmuje się szerzeniem szczytnych idei oraz wymiany doświadczeń osób z nimi związanych. Sam sposób przemawiania prelegentów skutecznie zmienia oblicze oraz postrzeganie przemówień publicznych. Dzięki tej książce nauczysz się, w jaki sposób przygotować inspirującą, treściwą mowę, która będzie potrafiła porwać absolutnie wszystkich odbiorców.

Kup książkę

 

5. Content Marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów – Barbara Stawarz

Barbara Stawarz – specjalistka m.in. od content marketingu, nowych mediów oraz komunikacji. W swojej książce dzieli się swoją obszerną wiedzą i wprowadza w tajniki content marketingu za pomocą wielu ciekawych przykładów z naszego kraju oraz zza granicy. Content Marketing po polsku, to pozycja idealna dla osób początkujących, ponieważ zawiera skondensowaną wiedzę z tego zakresu, która jest idealną podstawą, do świadomych, samodzielnych działań.

Kup książkę

 

6. Poradnia językowa, słucham… – Ewa Rogowska-Cybulska, Małgorzata Milewska-Stawiany

Każdy szanujący się bloger powinien więcej czytać, niż pisać, ponieważ czytanie poszerza zasób słownictwa, poprawia styl przelewania myśli na papier (także ten wirtualny). Czasem warto również, aby czytał o dobrym pisaniu, najlepiej te pozycje, które są najlepsze. Przykładem takiej książki jest właśnie Poradnia językowa, słucham…, która wprowadza czytelnika w świat poprawnej pisowni, interpunkcji, odmiany wyrazów i słowotwórstwa. Wbrew pozorom, czytelnicy bardzo dużą uwagę zwracają na sposób pisania blogera, dlatego jest to kwestia, do której warto się przyłożyć.

Kup książkę

 

7. Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę – Joanna Wrycza-Bekier

Żyjemy w czasach, gdy wiele osób nie ma czasu czytać długich tekstów i to, czy zajrzy do danego wpisu, może być zależne od krótkiego zachęcenia do lektury na kanałach social media. Niestety blogerzy czasem mają problem z formułowaniem krótkich form tekstowych, które w skuteczny sposób zwrócą uwagę potencjalnego czytelnika. Jak pisać krótkie, treściwe teksty, które zainteresują odbiorcę? Jakich sformułowań, określeń unikać? Tego dowiesz się z tej książki!

Kup książkę

 

Mam nadzieję, że te pozycje pozwolą Ci na rozwinięcie skrzydeł! Pamiętaj, że zawsze możesz dopisać swoje. Chciałbyś zasugerować, jakie książki powinien przeczytać każdy? Podziel się ich tytułami w komentarzu pod tekstem 😉

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...